דלג לתוכן המרכזי (מקש קיצור s)מעבר ל״לסרגל ניווט תחתון״ (מקש קיצור 1)מעבר ל״יצירת קשר״ (מקש קיצור 2)מעבר ל״הצהרת נגישות״ (מקש קיצור 3)מעבר ל״מפת האתר״ (מקש קיצור 4)

    למה חשוב לטפל ברכב שלכם רק במרכזי השירות של ג'ילי?

    בעלי מכונית ג'ילי? בואו להבין מדוע חשוב לטפל במכונית החשמלית שלכם רק במרכזי השירות המורשים של החברה

    מאת:

    ג'ילי ישראל

    פורסם

    19/09/2024 | 11:13

    מוסכים פרטיים לרכב חשמלי מציעים שירות בסיסי, אך לא תמצאו בהם את החלפים המתאימים ביותר, לא תוכלו לממש את האחריות שלכם במלואה, ויתכן שתיתקלו בידע חלקי או חסר עם מערכות הרכב. במרכזי השירות של ג'ילי ידאגו לרכב שלכם כהלכה, בואו להבין כיצד

    היכן נכון לבצע טיפולים ברכב חשמלי? בחירת מכונית היא תמיד החלטה מורכבת, ולא רק בגלל עלות הרכישה. אתם נכנסים למערכת יחסים עם יצרנית, וטיפולים באיכות טובה הם חלק ממערכת היחסים הזו, חלק מהמחויבות של היצרנית כלפיכם כנהגים.

    אפשר לוותר על כך וללכת למוסכים פרטיים המורשים לטפל ברכב חשמלי, אך הרבה יותר נכון לקבל את המקסימום שמגיע לכם מתוך מערכת היחסים, ולהעדיף מוסכים מורשים של החברה. מדריך זה יציג בפניכם את היתרונות של הבחירה במרכזי השירות המורשים של ג'ילי לטיפול ברכבים שלנו, ולמה הם כה משמעותיים עבור בעלי הרכבים.  

    גישה לחלקי מקור, ציוד וכיולים

    ראשית כל, לא כל מוסך פרטי מחזיק בחלפים המקוריים או אפילו בחלפים שמתאימים עבור טיפולים ברכב ג'ילי. זה קריטי במיוחד לאחר תאונה, כשנגרם נזק למכונית, וחשוב להחזיר אותה לכשירות מלאה בלי טיפולים מאולתרים. מרכזי השירות של ג'ילי מחזיקים בכל החלקים שתצטרכו, ובכל הציוד הייעודי שנדרש כדי לתקן ולהשיב את הרכב לפעולה. גם הכיול מאוד חשוב פה. מדובר ברכיבים מכניים ואלקטרוניים שצריכים לעבוד ביחד, וכל חריגה יכולה לפגוע בביצועים.

    במרכז השירות של החברה, זמני אבחון התיקונים הנדרשים יהיו גם הקצרים ביותר, ללא תהליך של ניסוי וטעיה. לעומתם, במוסכים פרטיים קיימת היתכנות שהרכיב המותקן לא יתאים ב-100% לרכב, מה שיכול לגרום לבלאי מואץ, ובמקרים קיצוניים גם לנזקים במערכות נוספות. כך שבעצם, בחירה במרכז שירות מורשה מצמצמת עלויות ובלאי בטווח הארוך, ובמקרים מסוימים אפילו סיכוני בטיחות. מעבר לכך, בזכות השליטה של היצרנית במה שהולך במרכז השירות, היא יכולה להבטיח לכם אחריות של שנה על כל רכיב, ללא הגבלת קילומטרז', עוד יתרון שחשוב לזכור.  

    קבלת תיקונים וטיפולים במסגרת האחריות

    רוכשי מכונית ג'ילי בישראל נהנים מאחריות מאוד מקיפה וארוכת-טווח. בין היתר, תקבלו אחריות בת שמונה שנים על הסוללה, שירותי גרירה למוסך, עדכוני מערכת וקשת רחבה של שירותים. לעומת זאת, תיקונים וטיפולים שבוצעו במוסכים פרטיים עלולים לגרור שינויים וליקויים שהאחריות לא תכסה. למשל, תיקון שבוצע לא לפי הנחיות ג'ילי וגרם נזק, שימוש בנוזלים ושמנים שלא הוגדרו כמתאימים בידי החברה, תיקונים שבוצעו באופן בלתי מקצועי או כוונונים לא נכונים. לכן, כדי ליהנות מהאחריות שכלולה במחיר המכונית, עדיף לפנות אל מרכז השירות של החברה. 

    קבלת עדכוני תוכנה למערכות הרכב

    מכונית חשמלית בימינו פועלת על בסיס תשתית ממוחשבת חכמה. התוכנה קובעת את מבנה ניצול האנרגיה לפי המאמץ של הרכב על הכביש, לפי טמפרטורת הסביבה, לפי הרגלי נהיגה ועוד מאות פרמטרים נוספים. כמו כן, גם ביצועי המנוע, פעילות החיישנים, ניטור הבלאי של חלק מהרכיבים ואפילו שיפורים בממשק, מגיעים דרך תוכנה וחוסכים כך שעות עבודה במוסך. בעל מכונית ג'ילי שלא מגיעה למרכזי שירות מורשים לא יוכל ליהנות מהעדכונים הללו, שמשפיעים מאד על חוויית הנהיגה וגם על ביצועי המכונית. 

    ליהנות מידע מקצועי שאין בשום מקום אחר

    רכבים חשמליים מתאפיינים בשינויים וחידושים מהירים מאוד, שנובעים גם מהיותם רכבים חכמים, המסוגלים להעביר דאטה ליצרנית ולהאיץ למידה ושיפורים. כך נוצרים שינויים ושיפורים שצריך ללמוד ללא הרף, ויש הבדל גדול בין לדעת לתחזק ולטפל ברכב חשמלי ברמה הבסיסית לבין להתמודד בקלות עם כל חידוש או שינוי מתוך היכרות מוקדמת עם מה שהיה לפני כן.

    זהו יתרון גדול מאוד של מרכזי השירות המורשים של ג'ילי. כל שינוי במערכת או בתוכנה, כל תובנה חדשה שנלמדת על טיפול במכוניות ג'ילי ברחבי העולם, הכול יגיע קודם כל אל צוות מרכז השירות. לרוב, עוד לפני שהחידוש או השינוי יורגש בשטח. ולכן, מי שבוחר במרכז שירות של ג'ילי יודע ב-100% שיקבל את הטיפול הנכון ביותר, המעודכן והמקצועי ביותר, על בסיס ידע שמוסכים אחרים ישיגו מאוחר יותר, אם בכלל. 

    סיכום

    בשורה התחתונה, מרכזי השירות המורשים של גי'לי מספקים יתרונות רבים כשצריך לבצע טיפולים ברכב החשמלי. מרכזי ג'ילי מממשים בצורה מלאה את מערכת היחסים שבין הנהג והיצרנית, ובזכותם תקבלו תמורה מקסימלית לכספכם, ותאריכו את חיי המכונית שלכם.